OVER ONS

Service

Een plek waar je als gast verwend wordt. Niet enkel tijdens je kappersmoment, maar ook ervoor en er na! Elke gast krijgt iets te drinken; cava, chocomelk, koffie en/of gewoon water. Kennen we je zodanig goed, zorgen we zelfs dat je favoriete magazine of app beschikbaar is, gelijktijdig met je lievelingstaartje of pralientje. Service dragen we in ons hart!

Met service willen we een eertse verschil maken in de rij van 3 waarden. Dit door een sms’je enkele uren voor je kappersmoment, een e-mal voor en- na je kappersmoment en een bericht en verrassingspaketje op je verjaardag. Niet tevreden? Geld terug! Zo ver willen we bij WEHAIRDRESSERS gaan. Natuurlijk enkel als het gegrond en met respect verloopt.

Kwaliteit

Na service wil WEHAIRDRESSERS met de juiste kwaliteit het verschil maken. Niet enkel met de continue opleidingen die onze WEHAIRDRESSERS sterren steeds krijgen, en de wedstrijden waar we steeds hoge toppen trachten te bereiken, maar ook door met de juiste producten te werken. Zowel medium als premium, zijn we als erkend LABEL M kapper zeer fier op de kwaliteit die deze leverancier ook zeer hoog in het vaandel draagt. Met kwaliteit gaat ook het economisch en ecologisch belang gepaard. We denken allemaal aan onze kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen, ook WEHAIRDRESSERS en haar team. 

Ervaren

Niet alleen onze WEHAIRDRESSERS sterren beschikken over de nodige ervaring door opleiding en wedstrijden die voor extra kwaliteit zorgen. Maar vooral onze gasten willen we doen ervaren hoe het is om bij WEHAIRDRESSERS langs te komen. Ervaren dat doe je als gast niet alleen door met de juiste coupe buiten te wandelen, maar ook door de gastvrijheid die L’aur biedt, het drankje, het pralientje, het taartje, de kennis, de adviezen, de flexibiliteit, de colorwall, de maandelijkse surprise bij je L’aur recuring-card en zo veel meer!